IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies).
Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă esti de acord cu acest lucru atunci poti [x] închide acest avertisment.

Condiții de Livrare

Livrarea se face prin curier in sistem door-to-door.

Produsele livrare vor fi insotite de :

  1. Certificatul de garantie
  2. Chitanta transportatorului (daca plata este facuta in numerar la receptia produsului)

Termenul de livrare va fi comunicat de catre www.nei.ro si variaza de obicei intre 24 ore si 7 zile lucratoare, in functie de adresa dumneavoastra. Rareori perioada de livrare poate depasi 7 zile insa in aceste cazuri veti primi informari din partea noastra motivele fiind independente de www.nei.ro

Termenul de livrare se calculeaza incepand cu momentul confirmarii comenzii ferme de catre dumneavoastra sau, in cazul comenzilor platite prin OP, din momentul incasarii banilor.

Din motive obiective nu putem garanta livrarea produselor intr-un interval orar solicitat de clientii nostri. Stabilirea detaliilor de livrare se va face telefonic impreuna cu partenerul nostru logistic care va face livrarea.

 

Taxe de livrare:

*Pentru comenzile ce nu depasesc ca valoare suma de 199 RON ( TVA inclus) se va percepe o taxa de livrare de 25 RON (TVA inclus) pentru primul kilogram si cu livrare in toate localitatile unde curierul are acoperire si nu este necesara plata unor kilometri suplimentari.

Consultati lista de acoperire a curierului aici...

Daca in paranteza, langa localitate, apare un numar diferit de zero inseamna ca acei kilometri sunt suplimentari si trebuie sa fie achitati de catre client.

Orice kilometru suplimentar este taxat cu 1 RON (TVA inclus)

 

Deschidere colet la livrare
 
La Nei.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate se afla in stare perfecta, inainte de a achita.
In cazul in care curierul nu doreste sa execute acest serviciu desi optiunea "Deschidere colet la livrare" apare pe AWB-ul (nota de transport) coletului, va rugam sa refuzati comanda si sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil, urmand ca noi sa verificam ce s-a intamplat.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta şi prezinta semne de lovire sau alte probleme estetice, va rugam sa refuzati comanda. In cazul refuzului comenzii, trebuie sa completati un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. 
Daca ati achitat online si in urma deschiderii coletului ati decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata dupa ce coletul ajunge in depozitul NEI.

*Orice reclamatie ulterioara este nula.